Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier post ik tekeningen en bouwsels die ik maak.
Robin

maandag 5 juni 2017

New Friends City


hallo in het vorige blogje vertelde ik al dat ik een stad had gemaakt.
dit is hem


het mooiste is de natuurgebieden.

1 stadsboederij

 in dit natuurgebied mogen mensen wel komen  er zijn attracties zoals de lachspiegel of fotokraam en er staat een stadsboederij.
 in de stadsboederij worden bedreigde diersoorten gefokt om hen in leven te houden

2 ruïne




in het ene licht een ruïne die is afgesloten maar wordt wel gebruikt bij feesten.



3 de oude stam

in het natuur gebied waar de ruïne in staat woont een stam de ruïne is van hen. 
zij hebben er een tweede kasteel bij gebouwd het natuurgebied on de ruïne is van hen.
het is een stam uit de riddertijd en dragen nog steeds de zelfde kleding en gebruiken dezelfde gewoontes.


dit is het natuurgebied rond de ruïne



dit is het kasteel van de stam  



de binnenstad

ook mooi is de stad zelf hij heeft woningen een supermarkt en een 3 sterren woningen.
ook heeft de stad een studio,een stadsboederij en een postkantoor.

1 de woningen

dit zijn de normale woningen die zitten samen bij elkaar in een appartementengebouw





 2 sterrenwoningen

dit zijn de luxe woningen hier wonen de sterren en de paardrijders

je hebt 2 soorten die voor sterren en voor paardrijders.

de paardrijders
dat zijn deze

de paardrijders wonen in de nogal duren stadsboederij.













voor sterren
die zie je hier





3 de supermarkt en postkantoor

dit is de supermarkt

en dit is het postkantoor



dit was dus het postkantoor

de studio

je hebt ook nog de studio daar geven de popsterren concerts en word het NFC News uigezonden
(NFC = New Friends City)

dit is de studio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit was het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot mijn volgende blogje!

1 opmerking: