Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier post ik tekeningen en bouwsels die ik maak.
Robin

zaterdag 3 juni 2017

lego friends huis 2.0

lego friends huis

hallo ik heb het lego friendshuis al een tijdje geleden veranderd
dus ik dacht ik maak er een blogje over misschien ken je delen al maar er zitten nieuwe foto's bij
veel (lees)plezier





 het mooiste zijn de paarden vertrekken.

Er een foto van: 

 dit is Mocca

en rechts zie je Blazine.









En nu zei je Emma, ze verzorgt Lila het zwarte paard.
Lila staat in een bad en word schoongemaakt.






En nu zie je Mocca mijn lievelings- paard
Hier een foto:



slaapvertrekken van paardenmeisjes


 Er is boven in de slaapvertrekken van de paardenmeisjes ook een stal.
(In dit geval staat Mocca er.)

In de slaapvertrekken worden ook de uniformen en zadels bewaard.
(cap,s ook.)












slaapkamer van Emily





Emily,s kamer grenst aan de gang.
En ze heeft een rood bed met geel kussen
Emily,s kamer heeft: een boekenkast,bureau, ladekast, bed en nachtlampje,

ingang, gang en keukendeur



                                                                    gang









                  voordeur (ingang)
 keukendeur



en dit is de keuken
en links zie je de ijswinkel
in de ijswinkel verkopen ze ook koekjes

 hier zie je het bed fee en daaronder de logeer kamer


doei dat was het!!!

1 opmerking: